REKLAMA
Znaleziono 3876 wyników
Wrocław: MPK wydaje ponad 130 milionów na remont tramwajówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: MPK wydaje ponad 130 milionów na remont tramwajów
Modernizację przejdzie przeszło 40 pojazdów. Większość z nich służy już od kilkunastu lat. Saatz zaj...
[Kraków] Biurowiec, ul. Bobrzyńskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Biurowiec, ul. Bobrzyńskiego
Kraków, Podgórze, Bobrzyńskiego
EV: Jak utrzymać silną pozycję Polski w produkcji akumulatorów?artykuł
Pokaż artykuł
EV: Jak utrzymać silną pozycję Polski w produkcji akumulatorów?
Wartość eksportu akumulatorów trakcyjnych stanowi ponad 2% PKB Polski i w najbliższych latach przewidywany jest jej wzrost. By utrzymać silną pozycję w Europie i na świecie, konieczne będzie utrzymanie dobrej koniunktury i warunków biznesowych dla tej gałęzi gospodarki. W równym stopniu potrzebne będzie rozwijanie innowacji w polskim ekosystemie elektromobilności – zwraca uwagę Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych.
Stellantis stawia na Polskę i Gliwice. Powstanie około 600 nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Stellantis stawia na Polskę i Gliwice. Powstanie około 600 nowych miejsc pracy
Należąca do Stellantis fabryka dużych samochodów dostawczych w Gliwicach – Stellantis Gliwice, ogłosiła decyzję o uruchomieniu III zmiany produkcyjnej, zaplanowanym na połowę czerwca br. Zakład produkuje modele Peugeot Boxer, Citroën Jumper i Opel/Vauxhall Movano w wersji furgon, a także bazy pod zabudowy kamperów. Samochody dostawcze Stellantis cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientek i klientów w Europie, w związku z czym Grupa wykorzysta istniejący potencjał produkcyjny swojej polskiej fabryki, by zaspokoić popyt na rynku.
DPD Polska otworzyła nową sortownię w Radomiu. Powstały nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
DPD Polska otworzyła nową sortownię w Radomiu. Powstały nowe miejsca pracy
Z początkiem 2024 roku DPD Polska oddała do użytku nowoczesny oddział – sortownię w Radomiu przy ul. Grobickiego 40. Nowy obiekt zastąpi dotychczasowy, zlokalizowany przy ul. Samorządowej na osiedlu Wośniki. Jednocześnie do radomskiego oddziału dołącza flota pojazdów elektrycznych, która niskoemisyjnie obsługiwać będzie centralne części miasta.
Polska firma LARISA rozbuduje zakład produkcyjny we Włocławkuartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma LARISA rozbuduje zakład produkcyjny we Włocławku
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna udzieliła wsparcia kolejnej firmie. Tym razem jest to polska spółka LARISA będąca wiodącym na świecie producentem luster do pojazdów szynowych oraz ramp dla osób niepełnosprawnych.
Światowy gigant z branży automotive pozostaje w SEGRO Logistics Park Strykówartykuł
Pokaż artykuł
Światowy gigant z branży automotive pozostaje w SEGRO Logistics Park Stryków
Firma SEGRO przedłużyła współpracę z Valeo w swoim flagowym parku w Polsce Centralnej: SEGRO Logistics Park Stryków. Wiodący właściciel i zarządca nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych podpisał umowę na ponad 12 200 mkw.
Investa stawia na SEGRO Logistics Park Stryków artykuł
Pokaż artykuł
Investa stawia na SEGRO Logistics Park Stryków
SEGRO, czołowy deweloper i zarządca nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, przedłużył umowę z jedną z kluczowych organizacji w branży dystrybucji stali nierdzewnej i aluminium. Investa będzie kontynuować działalność na niemal 30 000 mkw. w SEGRO Logistics Park Stryków.
Zmiany w infrastrukturze napędzają rozwój branży TSL w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmiany w infrastrukturze napędzają rozwój branży TSL w Polsce
Branża TSL odgrywa istotną rolę w światowym handlu i gospodarce. Jednym z kluczowych czynników wpływających na jej rozwój jest jakość infrastruktury transportowej, która obejmuje drogi, tory, porty i lotniska. W ostatnich latach można zauważyć znaczący rozwój branży, który jest ściśle związany z inwestycjami w te obszary.
firma
Pokaż firmę
Elektrosystem Andrzej Zdeb
Kraków, ks. bp. Władysława Bandurskiego 66 lok. 4
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
inwestycja
Pokaż inwestycję
Kleczkowska 16
Wrocław, Kleczkowska 16
REKLAMA